9/17/2009

Hugo: 倚靠主耶穌基督的Holy Sprit

在充滿罪惡的世界裡,真裡的追尋者對螢火蟲說,“我看見了許多基督教團體的腐敗,我看見了許多基督教教會的腐敗,我看見了許多基督教教牧的腐敗,我看見了許多基督教教徒的腐敗,我看見了許多基督教文化的腐敗,我如何能信任基督教?”

螢火蟲提出了意見,“主耶穌基督說,‘I am the way and the truth and the life. No one comes to the Father except through me.’(John 14:6);《聖經》說,‘For there is one God and one mediator between God and men, the man Christ Jesus, who gave himself as a ransom for all men—the testimony given in its proper time.’(1 Timothy 2:5-6)。你應該以《聖經》為教會,你應該聽從主耶穌基督的話,你應該倚靠主耶穌基督的Holy Sprit,你的眼睛怎麼總是看著人呢?”

2009-9-16(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/