10/13/2010

Hugo: 吃人的中華帝國

在中華文化的大糞坑裏,有兩蛇站在十幾億人的屍骨上談話,孫文蛇自豪地對毛澤東蛇說, “我要用‘中華文化、中華文字、中華語言’的糞來建造新的‘中華大一統(專制與中央集權)帝國’(即‘中華民國’)大廈,我要用這大廈來埋葬‘All men are created equal, that they are endowed by their Creator with certain unalienable rights, that they are among these are life, liberty and the pursuit of happiness’、‘Spirit of Liberty’(2 Cor 3:17; John 18:36; James 4:4)、‘Constitutional Republic’與 ‘The three supreme powers’(the legislature, executive, and judicial branches)等的普世價值信念,我成功了,不是嗎?”;毛澤東蛇也自豪地對孫文蛇說, “我也要用‘中華文化、中華文字、中華語言’的糞來建造新的‘中華大一統帝國’(即‘中華人民共和國’)大廈,我要用這大廈來埋葬‘All Human Beings Are Created in the Image of God’(Gen 1:26)的基督文明信念,我也成功了,不是嗎?”

螢火蟲望著坑裏無數的孫文蛇與毛澤東蛇氣憤地,“主耶穌基督說,‘I am the bread of life. He that comes to me will not get hungry at all, and he that exercises faith in me will never get thirsty at all.’(John 6:35),這些蛇想繼續遠離‘Jehovah's Spirit and Jesus' gospel’(Is 42:8; Mt 22:36-40; Exo 20:2-17; Deu 5:6-21; Mt 4:10)與繼續以‘中華文化、中華文字、中華語言’的糞,來繼續建立新的‘吃人的中華帝國’嗎?”

2010-10-13(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)