10/10/2010

Hugo: 你必須走出種族、血緣、派系等群體主義的怪圈

在紅色的奧斯威辛集中營裡,有一群受難者與受害者災民正在比賽找輪子,劉姥姥邊找邊抱怨地說,“我想找一個與我同種族的大救星輪子,我想利用這輪子建立新的中華共和(帝)國,這樣我才能靠這輪子改造這火坑,不是嗎?” ;李大嬸邊找邊抱怨地說,“我想找一個與我同血緣的大救星輪子,我想利用這輪子建立新的李唐帝國,這樣我才能靠這輪子改造這火坑,不是嗎?” ;溫大媽邊找邊抱怨地說,“我想找一個與我同派系的大救星輪子,我想利用這輪子來進行政改,這樣我才能靠這輪子改造這火坑,不是嗎?”

烏鴉對他們說,“主耶穌基督說,‘I am the way and the truth and the life. No one comes to the Father except through me.’(John 14:6),你為啥只相信輪子而不能接受‘Jehovah's Spirit and Jesus' gospel’(Is 42:8; Mt 22:36-40; Exo 20:2-17; Deu 5:6-21; Mt 4:10)與‘Jehovah's kingdom’?”

2010-10-10(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)

Ps 1, America was founded on Christianity, and that Biblical beliefs created America.

Ps 2, America has never been united by blood or birth or soil. America has been united by the people who agree with those ideas of human dignity, justice, liberty, and equality for all individuals.