3/04/2011

Hugo: 所謂的“中國”、“中華”與“中國人”都是不道德的概念

在中華文化的大糞坑裏,孔丘蛇(Gen 3:1 ; John 8:44; Rev 12:9; Rev 20:2)抱著“謊言的龍珠”在糞中滾動著,孔丘蛇邊滾動邊狂妄自大地對坑外的鳥群說,“我在世界的中心,我代表中原,我代表中華,我代表中國,我代表文明,我代表人上人;你們在這中心外者都是夷,都是禽獸,都是野蠻的,都該服從我,都該朝拜我,都該被我大一統,都該被我殖民,都該把家產交給我,都該當我的奴民,不是嗎?”

坑外的烏鴉說,“經上說,‘God went on to say: Let us make man in our image, according to our likeness.’(Gen 1:26)與‘He(Jesus) is the image of the invisible God, the firstborn of all creation.’(Col 1:15),這不能了解與認同‘All Human Beings Are Created in the Image of God’(ex. love, justice, wisdom, goodness, kindness, fortitude, prudence, etc.)與‘All men are created equal, that they are endowed by their Creator with certain unalienable Rights, that among these are Life, Liberty and the pursuit of Happiness.’者,不就是撒但的苗裔(Gen 3:15)嗎?”

2011-3-4(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)