3/20/2011

Hugo: “龍的傳人”的定義

在大紅龍的皇宮裏,趙匡胤蛇(Gen 3:1; John 8:44)對群蛇說, “我就是專制(Ecc 8:9),我就是殺人魔王(Gen 9:6) ,我就是巴別塔(Gen 11:1-9)裏的王,我就是真命天子(Satan),我就是《Holy Bible》裏的龍(Gen 3:1:Rev 12:9; Rev 20:2),只有姓宋的才可以算是龍的傳人,知道了嗎?”;此時,唐蛇、虞蛇、夏蛇、商蛇、周蛇、楚蛇、齊蛇、魏蛇、燕蛇、韓蛇、趙蛇、越蛇、秦蛇、劉蛇、王蛇、曹蛇、吳蛇、孫蛇、楊蛇、李蛇、元蛇、朱蛇、張蛇、洪蛇、金蛇、袁蛇、孫蛇、蔣蛇、毛蛇、鄧蛇等屬“皇室姓者”表示了抗議,牠們認為牠們也算是龍的傳人。

黃帝蛇與炎帝蛇出現了,黃帝蛇對群蛇說, “只要你們承認你們是炎黃子孫,你們就算是龍的傳人了,知道了嗎?”;此時,群蛇們鼓掌歡呼,頓時牠們都算是龍的傳人(Gen 3:15)了。

皇宮外,烏鴉說, “主耶穌基督說,‘YOU are from YOUR father the Devil, and YOU wish to do the desires of YOUR father. That one was a manslayer when he began, and he did not stand fast in the truth, because truth is not in him. When he speaks the lie, he speaks according to his own disposition, because he is a liar and the father of [the lie].’(John 8:44),這些拜龍的‘蛇的苗裔’如何能逃過未來大毀滅的命運(Rev 21:8)呢?”

2011-3-20(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)