3/17/2011

Hugo:“群體意識”是禁錮“An individual/Freeman”意識的牢籠

在撒但教的祭台上放置著一“群體意識”(Collectivism)的籠子,孔丘蛇指著這孔儒製造的籠子對撒但說,“我已將東亞大陸人的‘All Human Beings Are Created in the Image of God’(Gen 1:26-27; Col 1:15)、‘Individual dignity, integrity, faith, hope, love, justice, morality, freedom, liberty, creativity, joy, happiness and peace’、‘Individual independent rights’、‘Independent logical thinking and abstract thinking’(1 Cor 2:14; 2 Cor 4:3-4)與‘All men are created equal, that they are endowed by their Creator with certain unalienable Rights, that among these are Life, Liberty and the pursuit of Happiness.’等信念裝進了這籠子裡,那些東亞大陸人不都因此而自動地成為‘專制、等級、等級謊言、等級權威、等級特權、等級壓迫與等級暴力文化’的‘奴’了嗎?”

撒但微笑地說,“這籠子,不就是我‘說謊’的工具?不就是我實行‘專制’的工具?不就是我‘殺人’的工具?不就是我‘奴化東亞大陸人’的工具嗎?”

2011-3-17(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)