1/19/2010

Hugo: 守望者的責任

在大紅龍國裡,孔子大紅龍對螢火蟲說,“我已經在東亞大陸掌權了,東亞大陸人都已經被我洗腦了,東亞大陸人都已經變成我的奴了,你可以若無其事,你可以安靜自處,你可以平安過日子,你竟然敢對我嗆聲,你不怕自找麻煩嗎?”

螢火蟲提出了意見,“經上說,‘Now as regards the watchman, in case he sees the sword coming and he actually does not blow the horn and the people itself gets no warning at all and a sword comes and takes away from them soul, for its own error it itself must be taken away, but its blood I shall ask back from the hand of the watchman himself.’ (Ezekiel 33:6) ,我能不猛力吹角警告那些還在爛醉與沉睡的東亞大陸人嗎?”

2010-1-18(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)