7/27/2011

Hugo: “富國強兵”是“獨裁者”的吃人工具

在中華蛇帝國的皇宮裡,周太監蛇對毛太祖蛇說,“啟稟皇上,豬圈裡的豬眾還在做‘富國強兵’的大夢,牠們醒不來,這該咋辦?”

正在吃豬肉大餐的毛太祖拿著屠豬刀微笑地說,“所謂的‘富國強兵’就是這屠豬刀,我就是拿這屠豬刀來摧毀‘All Human Beings Are Created in the Image of God’(Gen 1:26-27),我就是拿這屠豬刀來踐踏‘Individual life and dignity’,我就是拿這屠豬刀來摧毀‘All men are created equal, that they are endowed by their Creator with certain unalienable rights, that they are among these are life, liberty and the pursuit of happiness’,我就是拿這屠豬刀來踐踏‘Individual rights’,我就是拿這屠豬刀來消滅‘Spirit of Liberty’(2 Cor 3:17; John 18:36; James 4:4),我就是拿這屠豬刀來殺豬的,我就是拿這屠豬刀來吃豬的,不是嗎?”

2011-7-26(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)