7/21/2011

Hugo: 誰姦殺了“Tibetan”?

在大紅龍血洗“Tibetan”的現場,有兩來自“中華文化大糞坑”的吃人大紅龍(Gen 3:1; John 8:44; Rev 12:7; Rev 20:2)在談話,戴著“華夏共產黨”帽子的大紅龍高舉著“中華帝國”的血旗對戴著“大華夏種族沙文主義”帽子的大紅龍說,“普天之下,莫非華土,率土之濱,莫非華奴!只要我舉起這血旗,我就可以任意強姦所有的‘Tibetan’,不是嗎?”

戴著“大華夏種族沙文主義”帽子的大紅龍拿著“中華帝國”的血刀說,“凡不跪我中華之天威者,雖遠必誅!只要我有這血刀,我就可以任意姦殺所有不向我下跪的‘Tibetan’,不是嗎?”

天空中的飛鳥說,“這些大紅龍如何能接受‘All Human Beings Are Created in the Image of God’(Gen 1:26-27)與‘All men are created equal, that they are endowed by their Creator with certain unalienable rights, that they are among these are life, liberty and the pursuit of happiness’(Christian Civilization)?”

2011-7-21(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)