5/20/2010

Hugo: 凡認同“高等級可對低等級合法行使暴力”者也將接受“被等級性暴力對待”的文化




在中華虐奴文化的大糞坑裡,自從孔子撒但制定了禮的等級性文化後,某一天,A奴爸蛆用棍猛打跪在地上的奴子蛆,然後奴爸蛆對奴子蛆說,“我是爸,你是子,我比你大,我可以合法打你或殺你,你不知道嗎?”; 幾天後,A奴爸蛆因某事觸怒了B奴官蛆,奴官蛆用棍猛打跪在地上的奴爸蛆,然後奴官蛆對奴爸蛆說,“我是官,你是民,我比你大,我可以合法打你或殺你,你不知道嗎?”

又幾天後,B奴官蛆因某事觸怒了王蛆,王蛆用棍猛打跪在地上的奴官蛆,然後王蛆對奴官蛆說,“我是王,你是臣,我比你大,我可以合法打你或殺你,你不知道嗎?”;經過了兩千多年後,大糞坑裡的中華虐奴文化依然沒有改變,它被稱為具有中國特色的國與家文化。

大糞坑外,螢火蟲指著坑裡的奴蛆氣憤地說,“主耶穌基督說,‘YOU are from YOUR father the Devil, and YOU wish to do the desires of YOUR father. That one was a manslayer when he began, and he did not stand fast in the truth, because truth is not in him. When he speaks the lie, he speaks according to his own disposition, because he is a liar and the father of [the lie].’(John8:44),這撒但用‘人的等級意識’來摧毀‘All man are created equal’與‘Jehovah God created man in his own image’(Gen 1:27)理念,來摧毀‘Jehovah's commandments and Jesus' gospel’(Mt 6:10; Mt 22:36-40; Exo 20:2-17; Deu 5:6-21)理念,來摧毀‘Individual dignity, integrity, faith, hope, love, justice, freedom, liberty, natural rights, joy, happiness and peace’理念,來摧毀‘Self-respect, Self-dignity, Self-control, Self-government, Self- responsibility, Self-defense, Self-protection, Self-directed morals, Self-enforced orientation’理念,這不就是東亞人世世代代永遠無法走出黑暗與邪惡文化的原因?”

2010-5-19(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)