5/17/2010

Hugo: 中華等級與壓迫文化導致代代相傳(遺傳性)的仇恨與報復基因



在中華文化的大糞坑裡,兒子蛆抱怨地對父親蛆說,“你為啥要如此地狠打我?”;父親蛆想當然地說,“以前我爸也是這樣地打我的,你不知道嗎?”

妻蛆抱怨地對夫蛆說,“你為啥要如此地狠打我?”;夫蛆想當然地說,“以前我爸也是這樣地打我媽的,妳不知道嗎?”

媳婦蛆抱怨地對婆婆蛆說,“你為啥要如此地狠虐待我?”;婆婆蛆想當然地說,“以前我婆婆也是這樣地虐待我的,妳不知道嗎?”

無權者蛆(民蛆)抱怨地對有權者蛆(官蛆)說,“你為啥要如此地狠奴役我?”;有權者蛆想當然地說,“以前我無權時也是被這樣奴役的,你不知道嗎?”

小官蛆抱怨地對大官蛆說,“你為啥要如此地狠壓迫我?”;大官蛆想當然地說,“以前我官小時也是被大官這樣壓迫的,你不知道嗎?”

大糞坑外,螢火蟲指著這坑裡的蛆氣憤地說,“經上說,‘God is love, and he that remains in love remains in union with God and God remains in union with him. This is how love has been made perfect with us, that we may have freeness of speech in the day of judgment, because, just as that one is, so are we ourselves in this world. There is no fear in love, but perfect love throws fear outside, because fear exercises a restraint. Indeed, he that is under fear has not been made perfect in love.’(1 John 4:16-18)與‘All this I have seen, and there was an applying of my heart to every work that has been done under the sun, [during] the time that man has dominated man to his injury.’(Ecc 8:9),撒但早已在中華文化裏注入了‘謊言、等級、家長制、獨裁、暴力、專制、權力、慾望、仇恨、殘忍、壓迫、權謀、貪婪’等邪惡意識(Evil Spirits),使中華文化成為‘撒但文化’(即蛇文化,又名龍文化)與‘撒但吃人的工具’,這些拒絕接受‘Jehovah's spirit and Jesus' gospel’(Mt 6:10; Mt 22:36-40; Exo 20:2-17; Deu 5:6-21)信仰與崇拜‘中華撒但文化’的蛆,何時才能徹底地醒悟與明白呢?”

2010-5-16(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)