5/15/2010

Hugo: “漢文化、漢文字、漢語言”是“中華專制、等級、特權文化”的載體

在孔子撒但衙門裏 ,宰我對孔子撒但說,“三年之喪,太沒道理了,不是嗎?”;孔子撒但猛地打了宰我一巴掌後吼道,“你大,還是我大?大的說的算,你不懂嗎?”

在孔子撒但衙門外 ,竇娥跪在地上哭著喊,“你怎麼可以拆遷我的房子,太沒道理了,不是嗎?”;孔子撒但拿著刀狠踢了竇娥一腳後吼道,“你是民,我是官;是官大,還是民大?大的說的算,你不懂嗎?”

祥林嫂也跪在地上哭著喊,“六四時,你殺了我兒少正卯,你應該讓我兒平反,不是嗎?”;孔子撒但拿著刀也狠踢了祥林嫂一腳後吼道,“我有刀,你沒刀,沒刀的就是個屁;有刀的說的算,你不懂嗎?”

螢火蟲指著撒但學院氣憤地說,“經上說,‘And God proceeded to create the man in his image, in God’s image he created him; male and female he created them.’(Gen 1:27)與‘All this I have seen, and there was an applying of my heart to every work that has been done under the sun, [during] the time that man has dominated man to his injury.’(Ecc 8:9),這些長期吃‘漢文化、漢文字、漢語言’毒的人,如何能接受‘Jehovah's spirit and Jesus' gospel’(Mt 6:10; Mt 22:36-40; Exo 20:2-17; Deu 5:6-21)信仰?如何能理解奠基在‘Jehovah's spirit and Jesus' gospel’信仰的‘God created man in his own image’與‘All men are created equal, that they are endowed by their Creator with certain unalienable Rights, that among these are Life, Liberty and the pursuit of Happiness.’等理念?”

2010-5-14(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)