9/02/2011

Hugo: 那群被撒但洗腦洗成了腦殘者

在黑暗的中華文化大糞坑裡,孔癸己當選了蛆族的元首,孔癸己對大鐘說,“我是中國人?”;大鐘說,“你真的相信這坑居世界之中心嗎?”

孔癸己又對大鐘說,“我是黃帝的子孫?”;大鐘說,“你真的相信你是河南的某軍閥的子孫嗎?”

孔癸己又對大鐘說,“我是龍的傳人?”;大鐘說,“你真的相信你是獸的傳承者嗎?”

孔癸己又對大鐘說,“我是女媧的孩子?”;大鐘說,“你真的相信你是女媧蛇的孩子嗎?”

孔癸己又對大鐘說,“我是華夏兒女?”;大鐘說,“你不知道‘華與夏同你根本沒有關係’嗎?”

孔癸己又對大鐘說,“我是漢人?”;大鐘說,“你不知道‘漢人同你根本沒有關係’嗎?”

孔癸己又對大鐘說,“我是華人?”;大鐘說,“你不知道‘華人同你根本沒有關係’嗎?”

天空中的螢火蟲說,“主耶穌基督說,‘YOU are from YOUR father the Devil, and YOU wish to do the desires of YOUR father. That one was a manslayer when he began, and he did not stand fast in the truth, because truth is not in him. When he speaks the lie, he speaks according to his own disposition, because he is a liar and the father of [the lie].’(John 8:44),那些長期吃中華文化大糞者,如何能不腦殘呢?只有‘Jehovah's commandments and Jesus' gospel’(Christian Civilization)能醫腦殘者,不是嗎?”

2011-9-2(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)