9/29/2011

Hugo: 阿Q還在高舉“中華民族”的笑話

在黑暗的假大空的世界裡,阿Q蛇(John 8:44)拿著“中華民族”的招魂幡對腦科醫生貓頭鷹說,“這‘中’就是‘世界的中心’,這‘中’就是‘中國’(天下的中心),這‘華’就是‘華麗、興旺、身穿華服的禮儀之邦’,這‘華’就是‘華夷之辨、非華即夷、夷者禽獸也’,這‘民族’就是‘種族’(Race),這‘民族’就是‘華種族有權對異族進行文化與種族大清洗’,你知道‘中華民族’是啥嗎?”;貓頭鷹說,“所謂的‘中華民族’不就是你用來騙腦殘者的‘謊言’嗎?”

天空中的飛鳥說,“主耶穌基督說,‘I am the way and the truth and the life. No one comes to the Father except through me.’(John 14:6)與‘If YOU remain in my word, YOU are really my disciples, and YOU will know the truth, and the truth will set YOU free.’ (John 8:31-32) ,這蛇如何能了解‘Way’、‘Truth’、‘Life’與‘Spirit of freedom’呢?”

2011-9-29(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)