9/28/2010

Hugo: 中華“奴才、殺人魔王、大儒”偶像文化的奠基者

在撒但教堂的活人祭台前,孔丘古蛇拿著儒糞對撒旦說, “我在《論語.鄉黨篇》裏教人如何當王的奴才;我用權力殺死少正卯,我教人如何用權力當殺人魔王;我說‘女為君子儒,無為小人儒’,我教人如何當‘有權力的儒’,我教人不要當‘無權力的儒’。如此,所謂的‘中國人’與‘中華文化’不就與這儒糞充分地合而為一了嗎?這儒糞不就可以不斷地生產出‘王陽明、洪秀全、曾國藩、左宗棠、孫文、蔣介石、毛澤東’等殺人儒奴了嗎?”;撒旦邊啃食著少正卯的屍骨邊微笑地說, “所謂的中華文化,不就是我用來‘奴人、害人、殺人、吃人’的工具嗎?”

教堂外,烏鴉望著祭台上十幾億被撒旦掌控的毒蛇氣憤地說,“主耶穌基督說,‘YOU are from YOUR father the Devil, and YOU wish to do the desires of YOUR father. That one was a manslayer when he began, and he did not stand fast in the truth, because truth is not in him. When he speaks the lie, he speaks according to his own disposition, because he is a liar and the father of [the lie].’(John 8:44),這些拒絕‘Jehovah's Spirit and Jesus' gospel’(Is 42:8; Mt 22:36-40; Exo 20:2-17; Deu 5:6-21; Mt 4:10)與崇拜‘奴才、殺人魔王、大儒’邪靈偶像者,如何能逃過最終大滅亡的命運(Rev 21:8; Rev 20:7-15; Dan 2:44)呢?”

2010-9-28(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)

Ps, 《論語.雍也篇》--子謂子夏曰:“女為君子儒,無為小人儒。