9/28/2010

Hugo: 在中華文化大糞坑裏的永遠的“毛太祖”與“周太監”

在中華文化的大糞坑裏,坐在王座與正在左右擁抱女人的毛太祖蛆對跪在地上的周太監蛆說,“你自閹了嗎?”;周太監蛆緊緊抱著《論語.鄉黨》儒糞惶恐地回答,“啟稟主子!為了革命,我當了妓女,為了當妓女,我已經先自閹了,我這不就是給你伺候的閹人嗎?”

坐在王座與正在虐待女人的毛太祖蛆對跪在地上的周太監蛆說,“你會學女人唱小曲嗎?”;周太監蛆緊緊抱著《論語.鄉黨》儒糞惶恐地回答,“啟稟主子!我這就學梅蘭芳唱小曲給主子聽,主子要我幹啥我,我就幹啥,我這不就是給你伺候的娼嗎?”

坐在王座與正在吃狗肉的毛太祖蛆對跪在地上的周太監蛆說,“你會學奴狗叫嗎?”;周太監蛆緊緊抱著《論語.鄉黨》儒糞惶恐地回答,“啟稟主子!我這就學奴狗叫,主子要我幹啥我,我就幹啥,我這不就是給你伺候的奴狗嗎?”

大糞坑外,烏鴉望著坑裏的蛆氣憤地說,“經上說,‘And God went on to say: Let us make man in our image, according to our likeness, and let them have in subjection the fish of the sea and the flying creatures of the heavens and the domestic animals and all the earth and every moving animal that is moving upon the earth.’(Gen 1:26),這些拒絕‘Jehovah's Spirit and Jesus' gospel’(Is 42:8; Mt 22:36-40; Exo 20:2-17; Deu 5:6-21; Mt 4:10)與緊緊抱著儒糞者,如何能了解‘All Human Beings Are Created in the Image of God’(Gen 1:26)、 ‘Independent logical thinking and abstract thinking’、‘Spirit of Liberty’(2 Cor 3:17; John 18:36)、‘Freeman’(1 Cor 2:12; 1 Cor 6:19-20; Exo 8:20; Exo 9:1; John 8:32)、‘Spiritual values of individual life’(1 Cor 2:14-16)、‘Individual dignity, integrity, faith, hope, love, justice, morality, freedom, liberty, creativity, joy, happiness and peace’(Gen 1:26; Gen 2:7)、‘All men are created equal, that they are endowed by their Creator with certain unalienable rights, that they are among these are life, liberty and the pursuit of happiness’等價值信念呢?如何能從‘宦奴娼’變成‘A new creation’(2 Cor 5:17-18) 呢?”

2010-9-28(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)