9/27/2010

Hugo: 撒但將物“類別化”也將人“種族化”

在撒但教堂裏的活人祭台前,古蛇對撒但說,“英文用‘A’來表述數量,而我用‘類別化’的‘一’來表述數量,例如,‘一個、一條、一隻、一片、一粒、一顆、一根’等;如此,我就可以用同樣的方式來‘類別化’與‘種族化’人,我就可以用‘類別化’與‘種族化’的人來區分人,我就可以用‘類別化’與‘種族化’的人來優劣化人,我就可以用‘類別化’與‘種族化’的人來定義‘非漢族’即‘劣種人’,我就可以用‘類別化’與‘種族化’的人來屠殺‘非漢族’,不是嗎?”

撒但微笑地說,“我總是用‘非我族類,其心必異,戎狄志態,不與華同’、‘四方之民皆禽獸也’、‘嚴華夷之辨’、‘嚴華夷之防’、‘變夷為夏’、‘狼子野心,是乃狼也’、‘吾聞用夏變夷者,未聞變於夷者’、‘《春秋》內其國而外諸夏,內諸夏而外夷狄’、‘夷狄之人貪而好利,被髮左衽,人面獸心。其與中國殊章服,異習俗,飲食不同,言語不通,辟居北垂寒露之野,逐草隨畜,射獵為生,隔以山谷,雍以沙幕,天地所以絕外內也’、‘夷狄入中國,則中國之,中國入夷狄,則夷狄之’、‘夷狄之有君,不如諸夏之亡也’、‘戎狄是膺,荊舒是懲,則莫我敢承’、‘《春秋左傳》曰:戎狄豺狼,不可厭也;諸夏親昵,不可棄也’、‘征伐玁狁,蠻荊來威’、‘不以中國從夷狄,不與夷狄之執中國也’、‘《春秋左傳》曰:戎狄無親而貪,不如伐之……戎,禽獸也。獲戎失華,無乃不可乎!’、‘六合之內,漢人之土,人跡所至,無不臣者’、‘非我族類,殺之無妨’等概念來大屠殺‘非漢族’,不是嗎?”

教堂外,烏鴉望著活人祭台上十幾億中了“大漢種族沙文主義”病毒的蛇氣憤地說,“主耶穌基督說,‘YOU are from YOUR father the Devil, and YOU wish to do the desires of YOUR father. That one was a manslayer when he began, and he did not stand fast in the truth, because truth is not in him. When he speaks the lie, he speaks according to his own disposition, because he is a liar and the father of [the lie].’(John 8:44),所謂的中華文化就是撒但文化,就是撒但吃人的文化,就是撒但用‘類別化’與‘種族化’的人來否定‘All Human Beings Are Created in the Image of God’(Gen 1:26) ,就是撒但用‘類別化’與‘種族化’的人來否定‘Individual dignity, integrity, faith, hope, love, justice, morality, freedom, liberty, creativity, joy, happiness and peace’(Gen 1:26; Gen 2:7)、‘All men are created equal, that they are endowed by their Creator with certain unalienable rights, that they are among these are life, liberty and the pursuit of happiness’,不是嗎?”

2010-9-27(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)