6/19/2011

Hugo: “集體主義”是“專制文化”的支撐點

在撒但教的活人祭台前,大巫師指著祭台旁的“代表部族威儀的三連戈武器”對大巫王說,“甲骨文的‘我’字就是這‘三連戈’,這‘我’字就是‘我們大商’,這‘我’字就是‘我們商族’,這‘我’字就是‘活人牲’的祭拜對象,這‘我’字就是‘活人牲’的奉獻對象,這‘我’字就是‘集體主義’,這‘集體主義’就是我王實行‘專制’的基礎,不是嗎?”

大巫王說,“這甲骨文的‘我’字就是我用來阻絕東亞大陸人認知‘An individual/Freeman’(1 Cor 2:12; 1 Cor 6:19-20; Exo 8:20; Exo 9:1; John 8:32)、 ‘Individual soul, conscience, honor, moral integrity, free will, creativity, moral responsibility’、‘Individual spiritual virtues and values’(Jehovah's commandments and Jesus' gospel)、‘Individual dignity and individual rights’、‘Spirit of Liberty’(2 Cor 3:17; John 18:36; James 4:4)、‘All Human Beings Are Created in the Image of God’、‘All men are created equal, that they are endowed by their Creator with certain unalienable rights, that they are among these are life, liberty and the pursuit of happiness’(Christian Civilization)都來自耶和華的給予,這我’字就是我用來欺騙東亞大陸人的工具,這我’字讓東亞大陸人認為自己是屬於部族的,這我’字讓東亞大陸人認為王代表部族的利益,這我’字讓東亞大陸人認定自己是王的私有財產,這我’字的謊言不就是我‘商專制文化’的支撐點嗎?”

2011-6-19(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)