12/13/2010

Hugo: 當“殺人者”變成“聖人”時

在撒但教堂的神壇前,大巫師蛇(John 8:44)指著神壇前的超過八千萬人的屍體對正在吃人肉的撒但說,“如果不殺人,我如何能建立中華專制與中央集權政權國?我如何能建立中華大一統國?我如何能建立中華(撒但)帝國?”;撒但拿著少正卯的骷顱頭微笑地說,“我將‘殺人者’變成了‘至聖先師’與‘萬世師表’,如此我的苗裔(Gen 3:15)不就可以任意殺人了嗎?”

教堂外,烏鴉望著“專門宣揚殺人者的邪教”的數百所“孔子學院”說,“主耶穌基督說,‘YOU are from YOUR father the Devil, and YOU wish to do the desires of YOUR father. That one was a manslayer when he began, and he did not stand fast in the truth, because truth is not in him. When he speaks the lie, he speaks according to his own disposition, because he is a liar and the father of [the lie].’(John 8:44),這世代怎麼會出現如此多的吃人的‘撒但學院’?”

2010-12-13(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)