5/01/2013

Hugo: 仁學=刃學

在黑暗的儒教圈裡,孔丘蛇一邊玩弄少正卯與數名侏儒的人頭一邊在唱《仁學》歌,我的仁學就是刃學,我的仁學就是背後插刀(出奇不意與伺機攻擊),我的仁學就是謀殺與暗殺少正卯,我的仁學就是殺人揚名與立威(屠殺數名侏儒),我的仁學就是蛇術(權謀詭詐、坑矇拐騙、假大空、陰險毒辣、厚黑、不擇手段),我的仁學就是蛇用來掩飾吃人的各種屁話,不是嗎?

黎明時,天空中的飛鳥唱著《You belong to your father, the devil》歌,“You belong to your father, the devil, and you want to carry out your father’s desires. He was a murderer from the beginning, not holding to the truth, for there is no truth in him. When he lies, he speaks his native language, for he is a liar and the father of lies.”(John 8:44)

2013-5-1(Hugo Liberalitashttp://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)