2/01/2011

Hugo: 那些沒有“Spirit of Liberty”信念的“愛國反共”騙子

在中華文化的大糞坑裡,瞎了眼的司徒華蛆(Rev 3:1; Rev 18:1-24; John 8:44; Rev 12:9; Rev 20:2)對坑外的烏鴉說,“我特愛中國,我還當中共的反對黨,我不要‘Spirit of Liberty’(2 Cor 3:17; John 18:36)而我也能代表正義,還有許多人敬仰我,不是嗎?”

烏鴉說,“主耶穌基督說,‘YOU are from YOUR father the Devil, and YOU wish to do the desires of YOUR father. That one was a manslayer when he began, and he did not stand fast in the truth, because truth is not in him. When he speaks the lie, he speaks according to his own disposition, because he is a liar and the father of [the lie].’(John 8:44),你不敢站起來指稱中共是邪惡政權,你還在殺人的中共政權裏工作,你還向殺人的中共政權跪求平反六四,你是邪惡的殺人政權的幫兇,你不知道嗎?”

2011-1-31(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)