3/17/2010

Hugo: 毛澤東是孔子撒旦的正宗傳蛇

在撒旦國的活人祭台前,孔子撒旦對毛澤東蛇說,“你實踐了我的‘華夏種族沙文主義’、‘華夏種族統治中心主義’、‘華夏種族王權、獨裁、專制與中央集權主義’、‘華夏種族等級與種族化主義’、‘說一套做一套主義’、‘權術與屠殺異己主義’(如孔子殺少正卯)與‘華夏種族大一統(帝國與軍國)主義’,你是我的正宗傳蛇!”

毛澤東蛇微笑地說,“我是讀線裝書出身的蛇,我是吃龍奶長大的蛇,我是女媧蛇的子孫,我是黃帝蛇的子孫,我是趙政蛇的化身,我是儒蛇文化的真正傳蛇,我是打著‘批孔揚秦’招牌而‘揚孔揚秦’(毛澤東與秦趙政都是‘儒家大一統文化的落實與執行者’)的蛇,原來你已經看出來了!”

螢火蟲氣憤地說,“經上說,‘So down the great dragon was hurled, the original serpent, the one called Devil and Satan, who is misleading the entire inhabited earth; he was hurled down to the earth, and his angels were hurled down with him.’(Rev 12:9)與‘YOU are from YOUR father the Devil, and YOU wish to do the desires of YOUR father. That one was a manslayer when he began, and he did not stand fast in the truth, because truth is not in him. When he speaks the lie, he speaks according to his own disposition, because he is a liar and the father of [the lie].’(John 8:44)。那些十幾億的東亞大陸蛇如何可能不知道毛澤東是孔子撒旦的正宗傳蛇呢?”

2010-3-17(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)