3/03/2010

Hugo: “蛇的子孫”、“蛇的傳人”、“蛇的兒女”與“我是人蛇”

在中華文化大糞坑外,螢火蟲對著糞坑內剛唱完“龍的傳人”與“我是中國人” 的Q糞蟲說,“你為啥不離開這污穢之地呢?”;Q糞蟲堅持地說,“我是炎黃子孫,我是龍的傳人,我是華夏兒女,我是中國人,我怎能離開這生我養我育我愛我的祖國呢?”

大糞坑外,螢火蟲氣憤地說,“經上說,‘God has given them a spirit of deep sleep, eyes so as not to see and ears so as not to hear, down to this very day.’(Romans 11:8)與‘Let their table become for them a snare and a trap and a stumbling block and a retribution; let their eyes become darkened so as not to see, and always bow down their back.’(Romans 11:9-10),這些被中華文化長期毒化與奴化的糞蟲,如何能接受‘Jehovah's commandments and Jesus' gospel’?如何能接受‘光’與‘愛’呢?”

2010-3-1(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)