10/18/2009

Hugo: 預備主的道,修直主的路

在充滿邪靈與罪惡的東亞大陸土地上,烏鴉好奇地對螢火蟲說,“你為啥一定要徹底地否定‘儒、道、墨、法、禪、佛’的思想價值?你為啥一定要徹底地消滅中華文化?你為啥一定要徹底地否定‘中國、中華、中華民族’等概念存在的合法性?”

螢火蟲提出了意見,“《聖經》說,‘Prepare the way for the Lord, make straight paths for him.’(Matthew 3:3; Isaiah 40:3),你沒讀過此經文嗎?”

“如果你不徹底地否定代表反‘主耶穌基督愛的福音’的‘儒、道、墨、法、禪、佛’等奴化人的思想,如果你不徹底地消滅代表‘龍的血緣、等級、專制、壓迫、吞併、大一統、邪靈’的‘中華文化’,如果你不徹底地否定代表‘大漢種族沙文主義、大漢我族中心主義、大漢種族中央集權主義、大漢種族專制主義、大漢種族化主義、大漢種帝國主義、大漢種軍國主義’的‘中國、中華、中華民族’等偽概念,那麼你如何能讓東亞大陸人遠離數千年的邪靈(Evil Spirits)與謊言文化?那麼你如何能讓東亞大陸人各自成為成'An independent person, an individual person, a moral person and a freeman'?那麼你如何能讓東亞大陸人認識‘That people may know that you, whose name is Jehovah, You alone are the Most High over all the earth.’(Psalms 83: 18)、‘Worship Jehovah God, and serve him only.’(Matthew 4:10; Deuteronomy 6:13)等真理?那麼你如何能讓東亞大陸人接受‘The grace of the Lord Jesus Christ, and the love of Jehovah, and the communion of the Holy Spirit’(2 Corinthians 13:14) ?”

2009-10-17(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)