3/26/2013

Hugo: 儒教擁護專制的本質與儒教存在的基礎

在黑暗的儒教文化圈裏,有一“一言堂”,堂裏,孔丘蛇踩在少正卯的屍體上並對屍體說,“在這堂裏,我說你是‘黑五類’,你就是‘黑五類’;我說你不是‘黑五類’,你就不是‘黑五類’!”

“在這堂裏,我有‘權’與‘刀’,我就可以否定‘Jehovah's love and Jesus' gospel’(Christian civilization, Common values),我就可以拒唱《United States Declaration of Independence》歌,我就可以踐踏‘Individual dignity, faith, hope, love, justice, freedom, free will, life and rights’,我就可以唱《大刀長矛裏面出政權》(又名《槍桿子裏面出政權》)歌,我就可以說了算,我的‘權’與‘刀’不就是儒教擁護專制的本質與儒教存在的基礎嗎?”

黎明時,天空中的飛鳥唱著《You belong to your father, the devil》歌,“You belong to your father, the devil, and you want to carry out your father’s desires. He was a murderer from the beginning, not holding to the truth, for there is no truth in him. When he lies, he speaks his native language, for he is a liar and the father of lies.”(John 8:44)
  
2013-3-26(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)