3/17/2013

Hugo: “死猪浮江”的源頭

在黑暗的儒教(黑心專制與黑心權謀)文化圈裏,躺著少正卯屍體,屍體裏有儒教兩蛇一邊在拉屎一邊在唱歌,孔丘蛇唱著《我有權力我有刀,我殺人無罪》歌,毛澤東蛇唱著《我和尚打傘,我無發()無天》歌;此兩蛇所拉出來的屎上浮滿了蛆,如同死猪浮江,如同四處氾濫的污染空氣與水源,如同四處氾濫的有毒食品與垃圾,如同一胎化政策下的死嬰,如同被路人遺忘的小悅悅血肉,如同被活摘器官的受害者屍體,如同超過八千萬的無名死難者屍體。

黎明時,天空中的飛鳥唱著《You belong to your father, the devil》歌,“You belong to your father, the devil, and you want to carry out your father’s desires. He was a murderer from the beginning, not holding to the truth, for there is no truth in him. When he lies, he speaks his native language, for he is a liar and the father of lies.” (John 8:44)

2013-3-16(Hugo Liberalitashttp://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)