1/28/2012

Hugo: 龍文化門裏的金色糞土

在充滿黑暗與邪惡的龍文化門(龍專制與奴文化─三綱五常與奴人孝道、龍血緣與種族文化─親親為大與親親相隱、龍等級與等級特權文化─追求名利權位與成為人上人、龍文字─邪惡與貧困與落後的象形文字、龍語言─貧困與落後的單音節語言、龍之沙文主義─華夷之辨與尊華攘夷、龍之群體主義、龍性─崇尚權威與暴力、龍術─權謀詭詐與坑矇拐騙與假大空術、龍之大一統主義、中國與中華國─龍帝國的謊言、龍之帝國主義、龍之軍國主義)裡,龍之奴(John 8:44)捧著金色的糞土在唱歌。

龍之奴唱著《我愛追求名利權位》、《我愛榮華富貴》、《我擅長權謀詭詐》、《我要成龍成鳳》、《我要成為人上人》、《我是中國人》、《我是中華兒女》歌。

黎明時,天空中的飛鳥唱著《Why, for that matter, I do indeed also consider all things to be loss on account of the excelling value of the knowledge of Christ Jesus my Lord. On account of him I have taken the loss of all things and I consider them as a lot of refuse, that I may gain Christ and be found in union with him, having, not my own righteousness, which results from law, but that which is through faith in Christ, the righteousness that issues from God on the basis of faith, so as to know him and the power of his resurrection and a sharing in his sufferings, submitting myself to a death like his, [to see] if I may by any means attain to the earlier resurrection from the dead.》(Phi 3:8-11)歌。

2012-1-28(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)