10/19/2011

Hugo: 中華文化的罪惡循環結構--中華文化裏的“受害者”與“加害者”

在中華文化的蛇坑(John 8:44)裡,毛順生蛇拿著棍子對毛澤東蛇說,“我老爸怎麼打我,我就怎麼打你!你敢不聽我,你敢不服從我,我打死你,你去死吧!”;數十年後,毛澤東蛇拿著刀對超過八千萬人的屍骨說,“我老爸怎麼打我,我就怎麼打你!你敢不聽我,你敢不服從我,我打死你,你去死吧!”

天空中的飛鳥說,“主耶穌基督說,‘You must love Jehovah your God with your whole heart and with your whole soul and with your whole mind. This is the greatest and first commandment. The second, like it, is this, You must love your neighbor as yourself. On these two commandments the whole Law hangs, and the Prophets.’(Matt 22:37-40)與‘I am giving YOU a new commandment, that YOU love one another; just as I have loved YOU, that YOU also love one another.’(John 13:34),中華文化裏根本沒有‘Love and Respect Jehovah God’與‘Love and Respect Individual’,中華文化不就是撒但文化嗎?”

2011-10-19(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)