4/20/2011

Hugo: 中國豬奴說,“我願為祖國喝皮革奶,我願為祖國死”

在中華文化的大糞坑裏,有兩中國豬奴正在慷慨地進行自殺活動,A對B說,“我愛‘中國’,‘中國’就是我的‘祖國’,我為了表達對‘祖國’的愛,我只吃‘祖國’產的皮革奶,那些不肯吃‘祖國’產的奶者就是‘漢奸’,我怎麼能當‘漢奸’?未來‘祖國’的GDP裏會有我的名字,不是嗎?”,A說完後一口飲了一大桶的皮革奶,飲完後便死了;B也說了同樣的話,也飲了一大桶的三聚氰胺奶,飲完後也死了。

野地裏的百合花說,“《Holy Bible》說,‘For anyone in [the] Lord that was called when a slave is the Lord’s freedman; likewise he that was called when a freeman is a slave of Christ. YOU were bought with a price; stop becoming slaves of men. In whatever condition each one was called, brothers, let him remain in it associated with God.’(1 Cor 7:22-24),那些崇拜‘中國’與‘祖國’偶像者,如何能不被撒但奴化(Gen 3:15)與死在罪裏(Rom 6:23)呢?”

2011-4-20(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)