4/18/2011

Hugo:“新中國定律”--“以殺人建立大一統專制與中央集權政權”

在撒但教的教堂裡,供奉著“中國”偶像,多爾袞蛇指著“中國”偶像對毛澤東蛇說,“我大屠殺了超過八千萬人後才能建立這新中國的‘大一統專制與中央集權政權’,我若不搞大屠殺,我如何能建立新中國?所謂的‘中國’,不就是對‘異己的文化與種族’的大屠殺?”;毛澤東蛇也指著“中國”偶像說,“我也大屠殺了超過八千萬人後才能建立這新中國的‘大一統專制與中央集權政權’,我若不搞大屠殺,我如何能建立新中國?所謂的‘中國’,不就是對‘異己的文化與種族’的大屠殺?”

百合花說,“《Holy Bible》說,‘Anyone shedding man’s blood, by man will his own blood be shed, for in God’s image he made man.’(Gen 9:6),這些崇拜‘中國’偶像的殺人者,他們只想以殺人建立新中國,他們並不想建立認同‘All Human Beings Are Created in the Image of God’(Gen 1:26-27; Col 1:15)與‘All men are created equal, that they are endowed by their Creator with certain unalienable Rights, that among these are Life, Liberty and the pursuit of Happiness.’文化的社會,他們如何能逃過被耶和華大滅絕的命運(Rev 21:8)?”

2011-4-18(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)