6/05/2010

Hugo: 那群總是寬容撒但殺人罪行與為撒但祈禱的基督徒!

在21周年六四悼念會後,許多民運基督徒參加了某基督教舉辦的化妝晚會,在此晚會裡許多民運基督徒發表了意見,A基督徒說,“我公開表態寬恕共產黨的所有殺人罪行,這樣我就暗中討好了共產黨,這樣我就不再是共產黨的敵人,這樣共產黨就會讓我回國發展了,不是嗎?”

B基督徒說,“我公開對外說六四事件是耶和華的旨意,這樣我就可以間接地表態支持共產黨政權的合法性,這樣我就會討好共產黨與回國發展了,不是嗎?”;C
基督徒說,“我不斷地呼籲‘平反六四’,這樣我就等於承認共產黨政權的合法性,這樣我就不用當革命烈士,這樣我就不用當楊佳,這樣我就不用承擔良心自責與負道德責任了,不是嗎?”

D基督徒說,“大樹下好乘涼!我已接受共產黨招安了!因此我公開表示為劊子手祈禱,這樣我就可以帶動許多人向共產黨表達善意的熱潮,這樣我就站在支持共產黨這一邊了,我何苦要與共產黨為敵,我個人未來的回國利益考量還是比較重要,不是嗎?”;E基督徒說,“那裡有好處,我就倒向那裡!我也接受共產黨招安了!我刻意地遺忘共產黨的所有罪行,我公開表示肯定共產黨的經濟與建設成就,這樣我就可以結束流亡生活(沒有群眾的掌聲與群體的肯定很孤獨也很難過日子)與回國了,不是嗎?”

邪惡與虛假的化妝晚會外,老鷹氣憤地說,“經上說,‘Do not become unevenly yoked with unbelievers. For what fellowship do righteousness and lawlessness have? Or what sharing does light have with darkness? Further, what harmony is there between Christ and Be´li•al? Or what portion does a faithful person have with an unbeliever? And what agreement does God’s temple have with idols? For we are a temple of a living God; just as God said: I shall reside among them and walk among [them], and I shall be their God, and they will be my people. Therefore get out from among them, and separate yourselves, says Jehovah, and quit touching the unclean thing; and I will take YOU in. And I shall be a father to YOU, and YOU will be sons and daughters to me, says Jehovah the Almighty.’(2 Cor 6:14-18),這些戴著‘基督徒’大帽子的‘蛇的苗裔’(Gen 3:15),牠們何時真心地懺悔與悔罪(Mt 4:17)了?牠們何時認真地遵守過‘Jehovah's commandments and Jesus' gospel’(Mt 4:10;Mt 22:36-40; Is 42:8; Exo 20:2-17; Deu 5:6-21)了?牠們何時認真地負過耶和華的軛了?牠們何時承擔趕鬼的工作(Mt 10;1,8)了?主耶穌基督何時認識牠們(Mt 7:21-23)了?”

2010-6-5(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)