4/29/2010

Hugo: 孔子學院與傳播撒但教的病毒文化

在大紅龍皇宮裡,漢辦太監對大紅龍王說,“啟稟大王!我已經在世界各地設立了孔子學院,我提供資金、免費教材、免費教師,我以學院為掩護安插了從事各種秘密偵探工作的間諜,我也以學院為掩護安排了專門用錢收買各國名人與政客的說客;我打算以此來傳播孔子撒但教(孔教即撒但教)的文化病毒,我打算以此來吸收各國的名人與政客來影響各國的輿論導向,我打算以此來吸收各國的高級華語顧問來影響各國的政策,我打算以此來大規模發展與扶持世界的左派勢力,我打算以此來撒但化與腐化世界,我一定會完成大王所吩咐的任務,敬請放心!”;大紅龍王微笑地說,“這樣還有誰會再質疑我政權的合法性了呢?”

螢火蟲氣憤地說,“經上說,‘Do not become unevenly yoked with unbelievers. For what fellowship do righteousness and lawlessness have? Or what sharing does light have with darkness? Further, what harmony is there between Christ and Be´li•al? Or what portion does a faithful person have with an unbeliever? And what agreement does God’s temple have with idols? For we are a temple of a living God; just as God said: I shall reside among them and walk among [them], and I shall be their God, and they will be my people. Therefore get out from among them, and separate yourselves, says Jehovah, and quit touching the unclean thing ; and I will take YOU in. And I shall be a father to YOU, and YOU will be sons and daughters to me, says Jehovah the Almighty.’(2 Cor 6:14-18),人類豈能無視於‘人的道德原則與立場’來容忍這專門反對‘Jehovah's commandments and Jesus' gospel’(Mt 22:36-40; Exo 20:2-17; Deu 5:6-21)與傳播‘崇尚種族與血源、等級與差序位格、家長制與專制、宦奴娼與奴制、權謀詭詐與名利權位、中華大一統與帝國等病毒文化’的孔子撒但教的存在?”

2010-4-28(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)