4/17/2010

Hugo: 那一群酷愛吃死人屍體裡的屎的蛆

在中華古墓裡,有十幾億的蛆正在吃死人屍體裡所殘留的屎,腦殘蛆邊吃屎邊說,“我最愛吃孔子的屎了,吃了孔子的屎就可以成為偉大的中國人了, 不是嗎?”;智殘蛆邊吃屎邊說,“我最愛吃老子的屎了,吃了老子的屎就可以成為偉大的中國人了, 不是嗎?”

心殘蛆邊吃屎邊說,“我最愛吃墨子的屎了,吃了墨子的屎就可以成為偉大的中國人了, 不是嗎?”;眼殘蛆邊吃屎邊說,“我最愛吃韓非的屎了,吃了韓非的屎就可以成為偉大的中國人了, 不是嗎?”

靈殘蛆邊吃屎邊說,“我最愛吃悉達多的屎了,吃了悉達多的屎就可以成為偉大的中國人了, 不是嗎?”;志殘蛆邊吃屎邊說,“我最愛吃慧能的屎了,吃了慧能的屎就可以成為偉大的中國人了, 不是嗎?”

古墓外,老鷹氣憤地說,“經上說,‘If, now, the good news we declare is in fact veiled, it is veiled among those who are perishing, among whom the god of this system of things has blinded the minds of the unbelievers, that the illumination of the glorious good news about the Christ, who is the image of God, might not shine through.’(2 Cor 4:3-4)與‘But a physical man does not receive the things of the spirit of God, for they are foolishness to him; and he cannot get to know [them], because they are examined spiritually. However, the spiritual man examines indeed all things, but he himself is not examined by any man.’(1 Cor 2:14-15)。這些拒絕‘Jehovah's commandments and Jesus' gospel’的蛆,它們如何能看見光(John 8:12)與明白永生(John 3:16; John 17:3; John 5:24)之道呢?”

2010-4-15(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)