6/18/2013

Hugo: Love, Justice, Moral Legitimacy, and Self-Determination

在黑暗的世界裡,有一儒教堂,又名家長制堂,又名一言堂,又名大一統堂,又名五代同堂

有一天,儒教堂發生了一事,有一名叫中國的曾祖父召開了祠堂會議,坐在大家長寶座的曾祖父拿著一印有嚴厲家法處置文字的禮教棍棒並對其所屬的所有家人吼道,自古以來,你們都是屬於我的私有財產與奴隸,誰要想從這個家獨立出去,誰要想自立門戶,誰要想離開我的管教,誰要想離開我的控制,我就饒不了你,我就會打斷你的腿,我就會讓你死,這就是儒教,這就是禮教,這就是家法,這就是規矩,你們誰敢不聽我的話?

其中有一名叫“Tibetan”中國說道,你會唱《All men are created equal, that they are endowed by their Creator with certain unalienable Rights, that among these are Life, Liberty and the pursuit of Happiness》與《Love, Justice, Moral Legitimacy, and Self-Determination》歌嗎?

黎明時,天空中的飛鳥唱著《Jehovah’s kingdom》歌,“In the time of those kings, the God of heaven will set up a kingdom that will never be destroyed, nor will it be left to another people. It will crush all those kingdoms and bring them to an end, but it will itself endure forever.”(Dan 2:44)
   
2013-6-18(Hugo Liberalitashttp://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)