11/09/2012

Hugo: “共產主義”與“金光黨騙術手法”

在黑暗的世界裡,有兩毒蛇在金光黨的巢穴裡談話,毛澤東蛇踩在3千萬顆骷顱頭上對奧巴馬蛇說,“我用‘打土豪,分田地’謊言來誘發群眾的搶奪他人財產與貪婪意識,我用‘人民公社好,人民公社大食堂實行放開肚皮吃飽飯’謊言來誘發群眾的吃免費午餐與貪婪意識,然後我再用‘人民公社’與‘大政府,高稅制’的工具來沒收他們的財產與勞動成果,最後他們就成了被榨乾乳汁的老婦,‘貧窮與災難’就埋葬了他們的未來,不是嗎?”

奧巴馬蛇踩在“American Constitutionalism”花朵(United States Constitution was designed to secure the rights of individuals and to limit government power in order to protect individual rights)上對毛澤東蛇說,“我用‘富人多交稅,大政府將幫助窮人’謊言來誘發群眾的搶奪他人資產與貪婪意識,我用‘ObamaCare,大政府提供多項福利(Santa gives people his gifts for free)’謊言來誘發群眾的吃免費午餐與貪婪意識,然後我再用‘ObamaCare’與‘大政府,高稅制’的工具來沒收他們的資產與勞動成果,最後他們就成了被榨乾乳汁的老牛,‘貧窮與災難’將埋葬他們的未來,不是嗎?”

黎明時,天空中的飛鳥唱著《You belong to your father, the devil》歌,“You belong to your father, the devil, and you want to carry out your father’s desires. He was a murderer from the beginning, not holding to the truth, for there is no truth in him. When he lies, he speaks his native language, for he is a liar and the father of lies.”(John 8:44)

2012-11-8(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)