11/30/2012

Hugo: 基督文化無法尊重吃人的文化

在黑暗的中華文化舞台上,某龍之奴一邊在“漢文化、漢文字、漢語言”的大糞坑裏吃人一邊對野火說,“我可以華化夷,但是我不允許夷化華,你‘基督文化’是‘夷文化’,‘夷文化’不得干涉我‘華文化’,‘夷文化’必須完全尊重我‘華文化’,你不知道嗎?”

野火捧著“Jehovah's commandments and Jesus' gospel(Christian civilization, Common values)”種子,說,“我來這裡,就是要消滅你這吃人的文化!”

黎明時,天空中的飛鳥唱著《Lord Jesus Christ is the only way to salvation》歌,“Jesus said, I am the way and the truth and the life. No one comes to the Father except through me.”(John 14:6)

2012-11-30(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)