11/08/2012

Hugo: 奧巴馬養的兩大肥蛇─“大政府怪獸”與“人民公社怪獸”

在黑暗的世界裡,奧巴馬蛇踐踏了美麗的“American Constitutionalism”花朵(United States Constitution was designed to secure the rights of individuals and to limit government power in order to protect individual rights)。

奧巴馬蛇還養了兩大肥蛇,兩蛇正在邊吸一群“勤勞工作者的血”邊談話, “人民公社怪獸”對“大政府怪獸”說,“你我都是奧巴馬養的懶惰蛇,只要你我繼續投奧巴馬一票與支持奧巴馬的吸血政策(吸金政策,高稅制),你我就可以繼續成為特權階級與享有既得利益,你我就可以繼續躺著吃納稅者的糧,你我就可以繼續吸食勤勞工作者的血,你我就可以繼續吃免費的午餐,不是嗎?”

“大政府怪獸”指著那群“勤勞工作者”說,“他們都是‘Make money ’者,你我都是‘Take money’者,你我都是崇拜奧巴馬偶像者,你我都是拒絕遵守耶和華的誡律者(Gen 3:17-19; Exo 20:1-26; Matt 22:37-39; Lev 27:30-34; Deu14:22-23,28-29),你我的總數量越來越多了,你我的總數量比他們多了,你我都是‘窮人(不工作者)是受害者,窮人(懶惰者)是可憐者,窮人(不或少交稅者,吃免費午餐者)應該多享受大政府所提供的各種福利,富人(高創造力與勤勞工作者)是貪婪者,富人(社會財富的主要創造與經營者,主要交稅者)是剝削窮人者,富人(創造工作機會者)應該多交稅’等謊言的宣傳與支持者,你我都是強盜(搶奪他人勞動成果者)與賊(偷竊與偷懶者),你我都是靠吸他們的血維生,不是嗎?”

某“勤勞工作者”憤怒地喊道,“我不要再被奴役了,我不要再被吸血了,我不要再為這些懶惰蛇工作了,我不要再交稅給這些強盜與賊了,‘貧窮’與‘災荒’將會吞食這些吸血鬼,不是嗎?”

野地裡的百合花唱著《He who does not work, neither shall he eat》歌,“For even when we were with you, we would give you this command: If anyone is not willing to work, let him not eat.”(2 Thessalonians 3:10);野地裡的小草唱著《Lazy hands or diligent hands》歌,“Lazy hands make for poverty, but diligent hands bring wealth.”(Proverbs 10:4)

黎明時,天空中的飛鳥唱著《The Fall of Man》歌,“Jehovah said to Adam: Because you listened to your wife’s voice and took to eating from the tree concerning which I gave you this command, ‘You must not eat from it,’ cursed is the ground on your account. In pain you will eat its produce all the days of your life. And thorns and thistles it will grow for you, and you must eat the vegetation of the field. In the sweat of your face you will eat bread until you return to the ground, for out of it you were taken. For dust you are and to dust you will return”(Gen 3:17-19)

2012-11-8(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)