12/28/2012

Hugo: 群蛇在“中國”籠子裏賣屁

在黑暗的中華文化舞台上,有一“中國”籠子,又名“中華”籠子,又名“儒教的大一統”籠子,籠子裏有一群蛇不斷地在叫喊與賣屁。

A蛇喊道,“我賣中國《零八憲章》屁,中國《零八憲章》屁好,不是嗎?”;B蛇喊道,“我賣‘中華聯邦’屁,‘中華聯邦’屁好,不是嗎?”

C蛇喊道,“我賣‘中華革命黨’屁,‘中華革命黨’屁好,不是嗎?”;D蛇喊道,“我賣‘中國茉莉花革命’屁,‘中國茉莉花革命’屁好,不是嗎?”

E蛇喊道,“我賣‘新唐人大一統帝國’屁,‘新唐人大一統帝國’屁好,不是嗎?”;F蛇喊道,“我賣‘中華民國’屁,‘中華民國’的老屁好,不是嗎?”

G蛇喊道,“我賣‘中國政改’屁,‘中國政改’屁好,不是嗎?”;H蛇喊道,“我賣‘中國民主憲政’屁,‘中國民主憲政’屁好,不是嗎?”

此時,毛蛇突然登高喊道,“我賣‘新中國’,‘新中國’屁最好,不是嗎?”

微風說,“這些蛇在‘儒教的大一統’籠子裏所賣的各種‘屁’都是‘用來維護以華人為統治中心的專制’屁,這些屁裏根本沒有《Repent》(Matt 4:17)、《A New Creation》(2 Cor 5:17-21) 、《United States Declaration of Independence》(1776) 、《Fight for individual dignity, faith, hope, love, justice, liberty, happiness, life and rights》、《Respect for individual dignity and life》、《Individual person, An independent person, An individual state, An independent state, All different Asian Independent States and the United States of Asia(USA)》、《Constitutional Republic and Tripartite Separation of Powers(Separation of executive, legislative, and judicial powers)》等歌詞,不是嗎?”

黎明時,天空中的飛鳥唱著《Jehovah’s kingdom》歌,“In the time of those kings, the God of heaven will set up a kingdom that will never be destroyed, nor will it be left to another people. It will crush all those kingdoms and bring them to an end, but it will itself endure forever.”(Dan 2:44)

2012-12-28(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)