12/17/2012

Hugo: 中國的種族中心主義


在黑暗的中華文化舞台上,有一井,井底裏有一群污穢的靈─青蛙(Rev 16:13)在唱《我是中國人》歌,“我是中國人,我居住在世界的中心,我居住在天下的中心,中國之外有東夷、南蠻、西戎、北狄,我種族是‘華’,其他種族都是‘夷’,‘夷’必須接受‘華’化,‘夷’必須吃‘華所拉出來的屎’,不是嗎?”

黎明時,天空中的飛鳥唱著《You belong to your father, the devil》歌,“You belong to your father, the devil, and you want to carry out your father’s desires. He was a murderer from the beginning, not holding to the truth, for there is no truth in him. When he lies, he speaks his native language, for he is a liar and the father of lies.”(John 8:44)

2012-12-17(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)