12/25/2012

Hugo: 《中庸》─牆頭草之歌

在黑暗的中華文化(儒教文化,龍文化,蛇教文化,撒但教文化)舞台上,有一牆頭草在唱《中庸》歌,“我會算計安全係數,我會算計逃生係數,我會算計利益係數,我會算計掌聲係數,我擅長權謀詭詐、坑矇拐騙、假大空、厚黑學,我崇尚名利權位,我想成為人上人,我能在邪惡的帝國裏求生存,我能在吃人的專制體制裏討生活,我會偽裝成為道德人士,我會偽裝成為有良心者,我會偽裝成為受害者,我會偽裝成為可憐蟲,我能在專制的鐵幕裏自由進出,我能在專制的鐵幕裏名利雙收,我知道如何暗中向當權者下跪,我知道如何為當權者搔癢抓背,我知道如何小罵大幫忙,我知道如何維護自己的利益,我知道如何獲得好處,我知道如何當偽人,我特會唱《維權》與《冤民》歌,我是中華文化訓練出來的最高超戲子,我是孔丘的徒弟,我是龍的傳人,我是撒但的苗裔,我是蛇,不是嗎?”
黎明時,天空中的飛鳥唱著《The Two Ways》歌,“Blessed is the one who does not walk in step with the wicked or stand in the way that sinners take or sit in the company of mockers, but whose delight is in the law of the Lord, and who meditates on his law day and night. That person is like a tree planted by streams of water, which yields its fruit in season and whose leaf does not wither—whatever they do prospers. Not so the wicked! They are like chaff that the wind blows away. Therefore the wicked will not stand in the judgment, nor sinners in the assembly of the righteous. For the Lord watches over the way of the righteous, but the way of the wicked leads to destruction.”(Ps 1:1-6)

2012-12-25(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)