12/11/2012

Hugo: 奴的膝蓋長不出百合花

在黑暗的中華文化舞臺上,有兩龍之奴一邊在吃“中華文化”屎一邊在比賽跪,A對B說,“你看,我跪得多執著,我的膝蓋都長出厚厚的繭來了,然而我只能跪出一條堅持‘一黨專制’與‘領袖獨裁’的蔣蛇,我怎麼跪不出‘Constitutional Republic and Tripartite Separation of Powers(Separation of executive, legislative, and judicial powers)’文化呢?”

B說,“你看,我跪得多倔強,我的膝蓋的繭比牛皮還厚,然而我只能跪出一條堅持‘一黨專制’與‘主席獨裁’的毛蛇,我怎麼跪不出百合花呢?”

黎明時,天空中的飛鳥唱著《A new creation》歌,“Therefore, if anyone is in Christ, the new creation has come: The old has gone, the new is here! All this is from God, who reconciled us to himself through Christ and gave us the ministry of reconciliation.”(2 Cor 5:17-18)

2012-12-11(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)