12/31/2012

Hugo: Deadly venomous snake attacks man


在黑暗的中華文化舞台上,有一“中華文化”籠子,又名“儒教的一言堂與大一統”籠子,又名“儒教(龍教,蛇教,禮教,三綱教,撒但教)的專制”籠子,又名“大紅龍製造的奴文化”籠子,又名“撒但文化”籠子。

一有毒的豬儒蛇在“撒但文化”籠子裏狂咬人並狂罵道,“我那在美國長大與受教育的孩子,他竟然要我信仰‘Jehovah's commandments and Jesus' gospel’(Christian civilization; Common values) ,他竟然敢說‘他不是中國人’,他竟然敢不吃我的棍棒,他竟然敢不聽我的管教,他竟然敢用‘Evil, crazy, violent person, stupid, stubborn, bad guy, liar’等名詞來形容我,他想造反,他想找死,不是嗎?”

黎明時,天空中的飛鳥唱著《You belong to your father, the devil》歌,“You belong to your father, the devil, and you want to carry out your father’s desires. He was a murderer from the beginning, not holding to the truth, for there is no truth in him. When he lies, he speaks his native language, for he is a liar and the father of lies.”(John 8:44)

2012-12-31(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)