12/01/2012

Hugo: 在“豬圈”裏的“維權活動”

在黑暗的中華文化舞台上,有一二百五蛇在大紅龍建造的豬圈裏對著群豬猛唱《維權活動》歌,“我是公民,我擁護大紅龍政權,我不是私民,我也不是母民,我要進行公民維權運動,我要求大紅龍給我二百五兩黃金,我相信大紅龍會給我的,不是嗎?”

大紅龍聽了二百五蛇的歌後真的丟了一坨屎給這蛇吃,這蛇吃這屎吃得很安適,但是這蛇吃的屎裏並沒有“Individual dignity, faith, hope, love, justice, liberty, happiness, life and rights”與“Respect for individual dignity and life”。

黎明時,天空中的飛鳥唱著《For Jehovah is taking knowledge of the way of righteous ones, But the very way of wicked ones will perish.》歌,“Happy is the man that has not walked in the counsel of the wicked ones, And in the way of sinners has not stood, And in the seat of ridiculers has not sat. But his delight is in the law of Jehovah, And in his law he reads in an undertone day and night.”(Ps 1 :1-2)

2012-12-1(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)