7/15/2012

Hugo: “忠君愛國”與“王道仁政”是“專制與人奴文化”


在黑暗的龍文化門裡,大紅龍拿著“忠君愛國”與“王道仁政”謊言大旗對撒但說, “這兩謊言大旗,就是我用來‘忽悠東亞大陸人’的工具,就是我用來建構‘專制與人奴文化’的工具,就是我用來進行‘文化與種族大清洗’的工具,就是我用來建立‘一言堂’的工具,就是我用來建構‘中華大一統帝國’的工具,就是我用來殺人的工具,就是我用來吃人的工具,不是嗎?”

黎明時,天空中的飛鳥唱著《But YOU, do not YOU be called Rabbi, for one is YOUR teacher, whereas all YOU are brothers. Moreover, do not call anyone YOUR father on earth, for one is YOUR Father, the heavenly One. Neither be called leaders, for YOUR Leader is one, the Christ.》(Matthew 23:8-10)與《Our Father in the heavens, let your name be sanctified. Let your kingdom come. Let your will take place, as in heaven, also upon earth.》(Mat 6:9-10)歌。

2012-7-15(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)