7/06/2012

Hugo: “中國中心意識” vs. “Jehovah's kingdom”


在黑暗的龍文化門裡,龍之奴對小草說,“我是中國人,我居住在中國(世界中心之國),我的祖先稱它為中國,中國是我的祖國,我能不認同這中國嗎?”;小草說,“你所說的‘中國’一直是‘撒但掌權的國’,一直是‘撒但專制之國’,一直是‘撒但奴人之國’,一直是‘撒但殺人之國’,一直是‘撒但吃人之國’,一直是‘撒但帝國’,一直是‘撒但的謊言’,不是嗎?”

黎明時,天空中的飛鳥唱著《YOU must pray, then, this way: Our Father in the heavens, let your name be sanctified. Let your kingdom come. Let your will take place, as in heaven, also upon earth.》(Matt 6:9-10) 與《Do not call anyone YOUR father on earth, for one is YOUR Father, the heavenly One. Neither be called leaders, for YOUR Leader is one, the Christ.》(Matt 23:9-10)等歌。

2012-7-6(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)