7/14/2012

Hugo: “儒教”是“宦奴娼”的專賣店

在黑暗的龍文化門裡,孔丘蛇在孔家店裡高聲地唱《論語.鄉黨篇》之歌,《論語.鄉黨篇》之歌又名《宦奴娼》之歌,孔家店是國際著名的宦奴娼專賣店與培訓學院。

孔丘蛇唱完了歌後,大紅龍周旦對孔丘蛇說,“你自閹了嗎?”;孔丘蛇表演了超級軟骨功後說,“我早已自閹了,否則我如何能成為大儒?”

大紅龍周旦又對孔丘蛇說,“你學會跪了嗎?”;孔丘蛇跪坐地說,“我早已學會跪了,否則我如何能馴化為奴才而成為君王之御用文人?”

大紅龍周旦又對孔丘蛇說,“你學會娼術了嗎?”;孔丘蛇說,“我早已學會娼術了,否則我如何能‘獻媚君主與取悅皇權’?”

黎明時,天空中的飛鳥唱著《For anyone in [the] Lord that was called when a slave is the Lord’s freedman; likewise he that was called when a freeman is a slave of Christ. YOU were bought with a price; stop becoming slaves of men.》(1 Cor 7:22-23)與《Jesus said:I am the way and the truth and the life. No one comes to the Father except through me.》(John 14:6)歌。

2012-7-14(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/