7/13/2012

Hugo: 儒教文人的依附強權性格─最終扮演邪惡政權的背書者

 

在黑暗的龍文化門裡,有兩儒者龜背著“邪惡政權”的包袱一邊在吃儒屎一邊在唱歌,這兩儒者龜又名宦奴娼龜,為魔鬼塗脂抹粉龜背著“毛氏邪惡政權”的包袱一邊在吃儒屎一邊在唱《零八憲章》歌,“二十世紀後期的改革開放,使中國擺脫了毛澤東時代的普遍貧困和絕對極權,民間财富和民衆生活水平有了大幅度提高,個人的經濟自由和社會權利得到部分恢復,公民社會開始生長,民間對人權和政治自由的呼聲日益高漲。執政者也在進行走向市場化和私有化的經濟改革的同時,開始了從拒絕人權到逐漸承認人權的轉變。中國政府于1997年、1998年分别簽署了兩個重要的國際人權公約,全國人大于2004年通過修憲把“尊重和保障人權”寫進憲法,今年又承諾制訂和推行《國家人權行動計劃》。”

睜著雙眼說瞎話龜背著“蔣氏邪惡政權”的包袱一邊在吃儒屎一邊在唱《容忍與自由》歌,“我容忍邪惡政權!我容忍邪惡政權的暴力與說謊,我容忍邪惡政權的殺人與罪惡,我容忍邪惡政權踐踏‘Individual dignity, independence, love, justice, freewill, liberty and individual rights’,我容忍邪惡政權剝奪我的‘My God-given rights--individual liberty’,我容忍邪惡政權非法與栽贓關押人,我容忍邪惡政權收買我的良心,我在邪惡政權前充分保持沉默!”

黎明時,天空中的飛鳥唱著《Do not be loving either the world or the things in the world. If anyone loves the world, the love of the Father is not in him; because everything in the world—the desire of the flesh and the desire of the eyes and the showy display of one’s means of life—does not originate with the Father, but originates with the world. Furthermore, the world is passing away and so is its desire, but he that does the will of God remains forever.》(1 John 2:15-17)與 《Trust in Jehovah with all your heart and do not lean upon your own understanding. In all your ways take notice of him, and he himself will make your paths straight. Do not become wise in your own eyes. Fear Jehovah and turn away from bad. May it become a healing to your navel and a refreshment to your bones.》(Prov 3:5-8)歌。

2012-7-12(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)