7/13/2012

Hugo: 儒教文人的依附強權性格─最終成為邪惡政權的幫兇

在黑暗的龍文化門裡,豎立著“蔣氏邪惡政權”與“毛氏邪惡政權”等兩專制大旗,旗下有兩儒蛇在一邊在吃儒屎一邊在爭論,A望著“蔣氏邪惡政權”大旗對B說,“我選擇投靠與支持蔣政權,我認為蔣政權比毛政權強大,我認為唯有蔣政權才能建立中華大一統帝國,我認為唯有蔣政權才能使中華帝國強大,不是嗎?”

B望著“毛氏邪惡政權”大旗說,“我選擇投靠與支持毛政權,我認為毛政權比蔣政權狠毒,我認為毛政權未來將取代蔣政權,我認為唯有毛政權才能建立中華大一統帝國,我認為唯有毛政權才能使中華帝國強大,不是嗎?”

小草說,“這些拒絕接受‘Jehovah's commandments and Jesus' gospel’(Christian civilization,普世價值與文化)’者只是崇拜人的強權者(1 Cor 7:22-23),只是崇尚名利權位者(Matt 4:8-9),只是專制政權之奴,只是獨裁者之走狗,最終將成為邪惡政權的幫兇,不是嗎?”

黎明時,天空中的飛鳥唱著《For anyone in [the] Lord that was called when a slave is the Lord’s freedman; likewise he that was called when a freeman is a slave of Christ. YOU were bought with a price; stop becoming slaves of men.》(1 Cor 7:22-23)與 《Trust in Jehovah with all your heart and do not lean upon your own understanding. In all your ways take notice of him, and he himself will make your paths straight. Do not become wise in your own eyes. Fear Jehovah and turn away from bad. May it become a healing to your navel and a refreshment to your bones.》(Prov 3:5-8)歌。

2012-7-12(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)