7/22/2012

Hugo: 龍之奴在吃搖頭丸與呼口號

在黑暗的撒但文化門裡,有一龍偶像;圍繞著偶像旁,有一群龍之奴在吃“中華搖頭丸”與呼謊言口號,國民黨蛇吃了搖頭丸呼口號喊道,“我代表中華!”;共產黨蛇吃了搖頭丸呼口號喊道,“我代表中華!”

民運黨蛇吃了搖頭丸呼口號喊道,“我代表中華!”;法輪黨蛇吃了搖頭丸呼口號喊道,“我代表中華!”;儒教黨蛇吃了搖頭丸呼口號喊道,“我代表中華!”

最後,禍水來了,禍水將這些拜龍偶像之奴全淹死了。

黎明時,天空中的飛鳥唱著《For the wages sin pays is death, but the gift God gives is everlasting life by Christ Jesus our Lord.》(Rom 6:23)與《But as for the cowards and those without faith and those who are disgusting in their filth and murderers and fornicators and those practicing spiritism and idolaters and all the liars, their portion will be in the lake that burns with fire and sulphur. This means the second death.》(Rev 21: 8)歌。

2012-7-22(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)