12/02/2011

Hugo: 大紅龍與三隻小蛇

在黑暗的撒但國裏,大紅龍(龍文化、龍文字、龍語言)之跪奴對鴕鳥說,“你看,大紅龍生出了三隻小蛇(John 8:44),一隻叫儒,一隻叫道,一隻叫釋,這三隻小蛇都是大紅龍之子,都擁護專制文化,都愛吃屎,都愛潑屎,都是毒,不是嗎?”

鴕鳥把自己的頭埋在土裏後唱起了《我是宦奴娼》之歌,“我愛中華(大紅龍)三教一體文化,我以儒治世,我以佛治心,我以道治身,我是宦奴娼,我會跪,不是嗎?”。

黎明時,天空中的飛鳥唱著《The senseless one has said in his heart: There is no Jehovah. They have acted ruinously, they have acted detestably in [their] dealing. There is no one doing good. As for Jehovah, he has looked down from heaven itself upon the sons of men, To see whether there exists anyone having insight, anyone seeking Jehovah. They have all turned aside, they are [all] alike corrupt; There is no one doing good, Not even one.》(Ps 14:1-3)歌。

2011-12-2(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)